Politica de retur
(1) Inainte de expirarea Perioadei de retragere, Clientul va notifica Mijoux despre intenția sa de retragere din contract prin transmiterea în scris a unui e-mail la adresa contact@mijoux.ro, unde va specifica următoarele:
– produsul/produsele pe care doresc să le returneze, indicând coordonatele Comenzii (numărul, data Comenzii, copie factură);
– solicitarea rambursării sumei;
– opțional, motivul returului
(2) Pentru exercitarea dreptului de retragere, Clientul poate transmite la adresa de e-mail indicată mai sus formularul de retur disponibil aici.
(3) Mijoux va comunica Clientului confirmarea de primire a formularului de retragere.
(4) Mijoux rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată în contul indicat de Client nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care a primit decizia de retragere din contract a Clientului. Mijoux nu este obligată să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care Clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Mijoux.
(5) Mijoux poate amâna rambursarea sumelor prevăzute la alin. (4) până la data recepţionării produselor sau până la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform căreia acesta a trimis produsele către Mijoux, luându-se în considerare data cea mai apropiată.
(6) Mijoux isi rezerva dreptul de a retine din sumele rambursate Clientului valoarea care rezulta din diminuarea valorii produselor in urma manipularii acestora de catre Client, in cazul in care aceste manipulari sunt altele decat cele strict necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si a functionalitatii produselor.
(7) Clientul are obligația de a suporta costul returnare produselor și de a returna produsele la adresa Str. Mitropolit Veniamin Costache, Nr. 13, Sector 5, Bucuresti, C.P 050191 în aceeași stare în care au fost recepționate, în ambalaje corespunzătoare, preferabil prin colet cu confirmare de primire, împreună cu toate documentele care le-au însoțit, în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat către Mijoux decizia sa de retragere din contract. Simpla returnare a produselor, fără comunicarea deciziei de retragere din contract, nu îndreptățește Clientul la rambursarea sumelor prevăzute la alin. (4)
(9) În situația exercitării dreptului de retragere, costul transportului retur, incluzând eventuale taxe vamale sau orice alte taxe aferente transportului, în cazul Comenzilor care au fost livrate în afara României, este suportat de Client. Mijoux își rezervă dreptul de a refuza produsele returnate cu plata transportului la livrare și de a retrimite produsul Clientului pe cheltuiala acestuia.
(11) In cazul în care, la momentul livrarii, Clientul observă eventuale deteriorari ale ambalajului coletului, Mijoux recomandă refuzul livrării, cu menționarea aspectelor observate în AWB-ul pus la dipoziție de catre curier. In aceasta situație, Clientul are dreptul de a solicita inlocuirea produsului comandat. Orice sesizare ulterioara a acestor aspecte nu va fi luată în considerare.
(12) Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele purtate, produsele care prezintă urme de uzură datorate manevrării defectuase, urme de lovituri, zgârieturi sau orice deteriorări vizibile, produsele lipsite de etichete sigiliile de securitate ambalajele originale și cele care nu sunt însoțite de factură sau bonul fiscal doveditor. De asemenea produsele care au fost modificate sau personalizate la cererea clientului nu se pot returna.
(13) Clientul poate solicita înlocuirea unui produs în termen de 14 zile de la data livrării acestuia, prin transmiterea unui e-mail la adresa contact@mijoux.ro cu următoarele detalii: codul produsului care urmează să fie transmis către Client, mărime, culoare, dimensiune.
(14) După recepționarea confirmării cererii de înlocuire transmisă de către Mijoux, Clientul va returna produsele în condițiile prevăzute la alin. (7). Clientul va suporta costurile aferente returului produsului a cărui înlocuire o solicită, costul transportului produsului cu care Clientul solicită înlocuirea, precum și diferența între prețul efectiv achitat pentru produsul a cărui înlocuire o solicită și prețul produsului cu care dorește înlocuirea, afișat la data transmiterii cererii de înlocuire.
(15) In situatia unor solicitari de retururi sau înlocuiri repetate si succesive din partea aceluiasi Client, Mijoux isi rezerva dreptul sa refuze acceptarea retururilor de la respectivul Client.