Termeni si conditii

Inainte de a achizitionarea un produs din magazinul online, va rugam sa cititi cu atentie rubrica Termeni si conditi.

 

1. DEFINITII

Mijoux – denumirea comerciala a GCONF COMERCIAL SRL, cu datele de identificare si de contact prevazute la Art. 2 din prezentul document.

Site – domeniul www.mijoux.ro.

Vizitator – orice persoană fizica sau persoana juridica care acceseaza Site-ul.

Utilizator – orice persoană fizica sau persoana juridica inregistrata pe Site prin crearea unui Cont.

Client – Utilizatorul sau, dupa caz, Vizitatorul care plaseaza o Comanda pe Site

Comanda – documentul electronic cu ajutorul caruia Clientul transmite catre Mijoux intentia sa de a achizitiona produse de pe Site.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Clientului transmiterea Comenzii si care contine informatii precum: nume de utilizator, parola, adresa de livrare si istoricul comenzilor.

Cosul de cumparaturi – sectiune a Site-ului in care Utilizatorul poate sa adauge produse pe care doreste sa le achizitioneze.

Perioada de retragere – Perioada de 14 zile calendaristice în care Clientul are dreptul de a se retrage din contract, în conformitate cu dispozițiile Ordonanței de urgență nr. 34/2014. Perioada de retragere expiră în termen de 14 zile calendaristice de la ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de Client, intră în posesia fizică a produselor sau, în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de Client, intră în posesia fizică a ultimului produs.

 

2. COMPANIA

(1) GCONF COMERCIAL SRL este  înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/94/2007, având Codul Unic de Înregistrare: RO 20362137, contul IBAN RO07BTRLRONCRT0247030401 deschis la Banca Transilvania, Sucursala Unirii, București și cu sediului social la str. Mitropolit Veniamin Costache, Nr. 13, Sector 5, Bucuresti, nr. telefon/fax 0314210006, adresa de e-mail office@gconf.ro .

(2) GCONF COMERCIAL SRL este înregistrată la ANPC pentru efectuarea de operațiuni cu metale și pietre prețioase, Autorizația nr. 0011319/20.08.2020 .

 

3. INFORMATII GENERALE

(1) Imaginile publicate pe Site sunt conforme cu realitatea, însă uneori nuanțele culorilor produselor pot să difere ușor, ca urmare a procesului de execuție al fotografiilor sau a setărilor monitorului utilizatorului.

(2) Clientul va fi întotdeauna informat despre disponibilitatea unui produs în stoc, dacă produsul poatefi personalizat la solicitarea Clientului,, precum și despre durata de prelucrare și de livrare. e.

(2) Informațiile de la alin. (2) vor fi transmise Clientului prin e-mail, mesaj sau telefon. Produsele comercializate prin intermediul Mijoux vor fi însoțite de factura fiscală sau de bon fiscal și certificat de garanție.

 

4. DREPTURILE DE AUTOR

(1) Întregul conținut al Site-ului este protejat potrivit legii dreptului de autor și a legii privind drepturile de proprietate intelectuală.

(2) Folosirea fără acordul scris al Mijoux a oricăror elemente aparținând Site-ului atrage, după caz, răspunerea penală, civilă sau contarvențională.

(3) Clientul este de acord să nu afecteze și să nu interfereze în vreun fel cu elementele de securitate ale Site-ului, cu elementele care previn sau restricționează utilizarea, copierea unui conținut sau elemente care întăresc limitele de utilizare a Site-ului sau a conținutului acestuia.

 

5. CONFIDENTIALITATEA SI PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

(1) Mijoux are o politică strictă de respectare a confidențialității datelor Clienților.

(2) Prin accesarea Site-ului, Mijoux prelucrează datele cu caracter personal necesare îndeplinirii scopurilor pentru care aceste date au fost solicitate și stocate. În ceea ce privește drepturilepersoanelor vizate, astfel cum sunt ele garantate de Regulamentul 2016/679/UE privind protecția datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, vă rugăm să accesați Politica de Confidențialitate pusă la dispoziție și celelalte măsuri implementate pentru garantarea drepturilor dvs.

(3) Transmiterea de către Client, prin intermediul Site-ului, de informații sau materiale, idei, concepte, know-how, tehnici etc. oferă Mijoux acces nerestricționat la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații.

 

6. INFORMATII DESPRE PRODUSE SI PRETURI

(1) Prețurile afișate în cadrul Site-ului sunt exprimate în RON, cu TVA inclus. Prețurile afișate sunt valabile la momentul accesării paginii unde acestea sunt afișate.

(2)  Mijouxîși rezervă dreptul de a modifica prețul produselor oricând, fără preaviz sau notificare prealabilă, inclusiv în situația fluctuației cursului BNR a gramului de aur (XAU). Disponibilitatea produselor și termenul de livrare vor fi comunicate prin e-mail de către reprezentanții Mijoux după plasarea Comenzii.

(3) Prin efectuarea unei Comenzi pe Site, Clientul se obligă să plătească contravaloarea produselor comandate. În acest sens, Mijoux, în cadrul procedurii de înregistrare a Comenzilor, își rezervă dreptul de a redirecționa Clienții către site-urile procesatorilor de plăți electronice în vederea colectării datelor necesare plății.

(4) În ciuda eforturilor depuse, anumite produse pot fi afișate pe site cu prețuri greșite, pentru o perioadă scurtă de timp necesară Site-ului să se actualizeze. Prețurile greșite sunt acele prețuri cu mult sub nivelul pieței pentru bijuterii similare, din aur. Exemplu de preț greșit: lănțișor cu pandantiv din aur galben, 14k la 30 Lei, în loc de 300 Lei. În această situație, Mijoux nu va onora comenzile cu prețuri greșite și va restitui Clientului eventualele sume plătite în avans.

 

7. INREGISTRAREA CA UTILIZATOR

(1) Vizitatorul poate să se înregistreze pe Site accesând secțiunea „Cont nou” disponibilă pe pagina principală a Site-ului și parcurgând adecvat  pașii solicitați în vederea înregistrării.

(2) Pentru înregistrare se solicită următoarele date: nume, prenume, adresă de e-mail și o parolă. Utilizatorul are obligația de a introduce o adresă de e-mail validă, în caz contrar, nu va fi posibilă continuarea procedurii de înregistrare pe Site. Utilizatorul este pe deplin reponsabil pentru păstrarea în siguranță a parolei de acces, precum și a oricărei informații privind înregistrarea, autentificarea și Contul. Utilizatorul este pe deplin responsabil pentru orice comandă și/sau plata efectuată prin utlizarea Site-ului din Contul său.

 

8. PLASAREA SI CONFIRMAREA COMENZII

(1) Plasarea Comenzii se realizează prin parcurgerea următorilor pași:

  • Clientul selectează produsele dorite și le adaugă în Coșul de cumpărături accesând butonul “Adaugă în coș”. Pentru adăugarea mai multor produse în Coș, poate fi accesat butonul “Continuă cumpărăturile” După adăugarea produselor în Coș, Clientul intră în Cont. În cazul în care nu are și nu dorește să își facă un cont, acesta poate accesa butonul“Finalizare comandă ca Vizitator” – unde introduce o adresă validă de e-mail, pentru confirmarea primirii Comenzii.
  • Clientul își introduce detaliile: adresa de livrare, datele de facturare, alege metoda de plată.
  • Clientul bifează câmpul “de acord cu Termenii și Condițiile de pe site”, după citirea cu atenție a acestora.
  • Clientul are posibilitatea de a-și da acordul pentru primirea de Newslettere.
  • Clientul plasează Comanda accesând butonul “Finalizează comanda

(3) Accesarea butonului Finalizează comanda implică obligația Clientului de a plăti contravaloarea produselor și, după caz, a cheltuielilor de transport.

(4) Adăugarea produselor în Coșul de cumpărături fără accesarea butonului “Finalizează comanda” nu echivalează cu rezervarea produselor sau cu înregistrarea comenzii.

(5) Prin completarea formularului de comandă și finalizarea plății, Clientul își asumă răspunderea că toate datele furnizate sunt corecte și complete în momentul achiziției.

(6) Confirmarea Comenzii se realizează prin transmiterea unui e-mail la adresa de poștă electronică indicată de către Client la plasarea comenzii.

 

9. PLATI SI LIMITARI

(1) Mijoux urmărește să ofere clienților săi o descriere cât mai detaliată asupra produselor sale în cadrul Site-ului, însă nu garantează că descrierea produselor sau orice alte informații ale Site-ului sunt complete sau total lipsite de erori. De asemenea, Mijoux nu își asumă responsabilitatea pentru niciun tip de pierderi cum ar fi, pierderi de date, profituri pierdute, imposibilitatea de a utiliza datele de pe Site, modificări fără anunțarea în prealabil a datelor, prețurilor sau structurii Site-ului.

(2) Clientul are obligația de a opta pentru modalitatea de plată aleasă înainte de finalizarea comenzii, prin bifarea opțiunii corespunzătoare, conform pașilor de plasare a comenzii, detaliați la pct 8. .

(3) În cazul în care Clientul a optat pentru plata online, în situațiile în care banca emitentă a cardului Clientului nu acceptă plata sau datele furnizate de Client sunt eronate sau incomplete, Mijoux își rezervă dreptul de a anula Comanda. Mijoux va emite o notificare în acest sens către Client și va fi exonerată de orice obligație ulterioară.

(3) Mijoux va emite către Client o factură sau un bon fiscal pentru produsele livrate, conform legislației în vigoare. În acest sens, Clientul are obligația de a furniza către Mijoux toate informațiile necesare emiterii facturii sau bonului fiscal. Factura în format fizic va fi comunicată Clientului cu ocazia livrării produselor comandate.

(4) Mijoux își rezervă dreptul de a solicita achitarea unui avans de minim 30% pentru onorarea comenzilor ce depășesc suma de 1.500 lei.

 

10. POLITICA DE LIVRARE

(1) Produsele se livrează direct la domiciliul Clientului sau la adresa specificată de acesta în formularul de comandă disponibil pe Site.

(2) Transportul se asigură prin firma de curierat FAN COURIER, curierii noștri personali, cât și prin alte firme partenere.  Totodată, după înțelegerea prealabilă cu Mijoux, comenzile se pot ridica și din depozit.

(3) Costul transportului pentru produsele în valoare mai mare de 500 lei livrate pe teritoriul României este suportat de Mijoux. În caz contrar transportul este suportat de către Client iar costul acestuia fiind de 19,90 lei. Dacă localitatea de livrare indicată de Client nu se află în lista de transport a curierului, Clientul va achita taxa adițională pentru km suplimentari față de cea mai apropiată localitate din lista curierului. Cuantumul acesteia va fi comunicat odată cu confirmarea Comenzii.

(4) În cazul în care Clientul dorește schimbarea sau ajustarea unui produs, acesta va suporta cheltuielile aferente transportului.

(5) Mijoux oferă posibilitatea livrării produselor prin curier pe teritoriul Europei sau pe teritoriul altor state.  În acest caz, Cumpărătorul va suporta intregral costul transportului, care include orice fel de taxe și costuri aferente livrării internaționale, inclusiv, dar fără a se limita la, prețul transportului, taxe vamale, taxe pentru autorizări etc. Cuantumul costului livrării în afara teritoriului României va fi comunicat Cumpărătorului într-un termen rezonabil după plasarea Comenzii. De asemenea, în cazul livrării produselor în afara României, Mijoux își rezervă dreptul de a refuza Comanda dacă Clientul nu achită în avans fie: (i) taxa de transport comunicată de Mijoux sau (ii) o parte din contravaloarea Comenzii de cel puțin 50%.

(6) Expedierea Comenzii  pentru produsele aflate în stoc se va realiza în termen de maxim 48  de ore de la transmiterea confirmării Comenzii de către Mijoux.. Pentru produsele livrate pe teritoriul României, Comanda ar trebui să ajungă la Client în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii. Acest termen poate fi modificat de împrejurări independente de voința noastră, fără a depăși un termen de 10 zile lucrătoare, calculat de la data preluării comenzii clientului, pentru produsele aflate în stoc. Pentru produsele livrate în afara României, termenul de livrare va fi prelungit, în funcție de locația de livrare a Comenzii.

(7) Pentru produsele care nu se regăsesc în stocul Mijoux,  termenul de livrare va fi comunicat separat Clientului, după plasarea Comenzii sau după transmiterea cererii de înlocuire a produsului, potrivit art. 11 alin (10) și nu va depăși 30 de zile calendaristice.

(8) Comanda va fi expediată în ambalaje care să asigure securitatea transportului. Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată în timpul transportului produsului, coletului sau pachetului trimis de către Mijoux revine transportatorului conform legislației locale în vigoare.

 

11. POLITICA DE RETUR

(1) Inainte de expirarea Perioadei de retragere, Clientul va notifica Mijoux despre intenția sa de retragere din contract prin transmiterea în scris a unui e-mail la adresa contact@mijoux.ro, unde va specifica următoarele:

– produsul/produsele pe care doresc să le returneze, indicând coordonatele Comenzii (numărul, data Comenzii, copie factură);

– solicitarea rambursării sumei;

– opțional, motivul returului

(2) Pentru exercitarea dreptului de retragere, Clientul poate transmite la adresa de e-mail indicată mai sus formularul de retur disponibil aici: (link).

(3) Mijoux va comunica Clientului confirmarea de primire a formularului de retragere.

(4) Mijoux rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată în contul indicat de Client nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care a primit decizia de retragere din contract a Clientului. Mijoux nu este obligată să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care Clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Mijoux.

(5) Mijoux poate amâna rambursarea sumelor prevăzute la alin. (4) până la data recepţionării produselor sau până la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform căreia acesta a trimis produsele către Mijoux, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

(6) Mijoux isi rezerva dreptul de a retine din sumele rambursate Clientului valoarea care rezulta din diminuarea valorii produselor in urma manipularii acestora de catre Client, in cazul in care aceste manipulari sunt altele decat cele strict necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si a functionalitatii produselor.

(7) Clientul are obligația de a returna produsele la adresa Str. Mitropolit Veniamin Costache, Nr. 13, Sector 5, Bucuresti, C.P 050191 în aceeași stare în care au fost recepționate, în ambalaje corespunzătoare, preferabil prin colet cu confirmare de primire, împreună cu toate documentele care le-au însoțit,  în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat către Mijoux decizia sa de retragere din contract. Simpla returnare a produselor, fără comunicarea deciziei de retragere din contract, nu îndreptățește Clientul la rambursarea sumelor prevăzute la alin. (4)

(9) În situația exercitării dreptului de retragere, costul transportului retur, incluzând eventuale taxe vamale sau orice alte taxe aferente transportului, în cazul Comenzilor care au fost livrate în afara României,  este suportat de Client. Mijoux își rezervă dreptul de a refuza produsele returnate cu plata transportului la livrare și de a retrimite produsul Clientului pe cheltuiala acestuia.

(11) In cazul în care, la momentul livrarii, Clientul observă eventuale deteriorari ale ambalajului coletului, Mijoux recomandă refuzul livrării, cu menționarea aspectelor observate în AWB-ul pus la dipoziție de catre curier. In aceasta situație, Clientul are  dreptul de a solicita inlocuirea produsului comandat. Orice sesizare ulterioara a acestor aspecte nu va fi luată în considerare.

(12) Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele purtate, produsele care prezintă urme de uzură datorate manevrării defectuase, urme de lovituri, zgârieturi sau orice deteriorări vizibile, produsele lipsite de etichete sigiliile de securitate ambalajele originale și cele care nu sunt însoțite de factură sau bonul fiscal doveditor, precum și produsele care au fost modificate în orice mod ca urmare a solicitării Clientului (de exemplu, personalizare prin gravare)

(13) Clientul poate solicita înlocuirea unui produs în termen de 14 zile de la data livrării acestuia, prin transmiterea unui e-mail la adresa contact@mijoux.ro cu următoarele detalii: codul produsului care urmează să fie transmis către Client, mărime, culoare, dimensiune.

(14) După recepționarea confirmării cererii de înlocuire transmisă de către Mijoux, Clientul va returna produsele în condițiile prevăzute la alin. (7). Clientul va suporta costurile aferente returului produsului a cărui înlocuire o solicită, costul transportului produsului cu care Clientul solicită înlocuirea, precum și diferența între prețul efectiv achitat pentru produsul a cărui înlocuire o solicită și prețul produsului cu care dorește înlocuirea, afișat la data transmiterii cererii de înlocuire.

(15) In situatia unor solicitari de retururi sau înlocuiri repetate si succesive din partea aceluiasi Client, Mijoux isi rezerva dreptul sa refuze acceptarea retururilor de la respectivul Client.

 

12. TRANSFERAREA DREPTULUI DE PROPRIETATE ASUPRA PRODUSELOR

(1) Dreptul de proprietate asupra produselor va fi transferat Clientului la livrare, dupa efectuarea plățiide către Client, la locația indicată în Comandă. Livrare inseamna semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala (in cazul ridicarii produselor din locatiile fizice ale Mijoux)

 

13. GARANTII

(1) Toate produsele comercializate de Mijoux beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare pe teritoriul României.

(2) Prin certificatul de garanție emis de Mijoux, se atestă că produsele îndeplinesc parametrii și cerințele de calitate în conformitate cu normele legale în vigoare

(3) Drepturile consumatorului nu sunt afectate de condițiile de garanție prevăzute în acest Certificat de Garanție. Prin prezentul certificat de garanție vă asigurăm că bijuteriile Mixoux sunt marcate în conformitate cu marca de garanție proprie si marca de titlu, aceasta fiind autorizată de către Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor – Direcția pentru Metale Prețioase. Acest certificat de garanție atestă faptul că bijuteria este realizată din aur.

(5) Aurul poate fi galben, alb sau roz.

(6) Garanția nu include deteriorările provocate bijuteriei din cauza nerespectării indicațiilor menționate în cadrul certificatului, a accidentelor, a neglijenței, a utilizării necorespunzătoare a acesteia sau a altor factori care nu au legătură cu defectele de material sau de manoperă.

(7) În cazul lipsei conformității, Clientul poate beneficia de reparația/înlocuirea produselor aflate în termen de garanție, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.

(8) Clientul va putea semnala lipsa conformității prin transmiterea unui e-mail însoțit de o poză a produsului la adresa contact@mijoux.ro, conținând solicitarea de reparare sau înlocuire a produsului.

(9) În cazul lipsei conformității, reparația/înlocuirea produsului va fi efectuată gratuit în termen de 15 zile de la data notificării efectuate de Client, dacă se confirmă faptul că un defect de manoperă a reprezentat cauza unei asemenea deteriorări. În subsidiar, Clientul are dreptul de a beneficia de reducerea corespunzătoare a prețului sau de a rezoluționa contractul, în condițiile Legii 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.

(10) Termenul “gratuit” prevăzut la alin. (9) se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare,  expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare

 

14. RASPUNDEREA CONTRACTUALA

(1) Clientul este responsabil pentru verificarea versiunii finale a Termenilor și Condițiilor ori de câte ori utilizează Site-ul.

(2) Acceptarea Termenilor și Condițiilor se confirmă prin bifarea checkbox-ului corespunzător din site și/sau prin trimiterea Comenzii și/sau prin efectuarea unei plăți online.

(3) Mijoux nu își asumă responsabilitatea pentru daune de orice fel pe care Clientul sau orice altă terță persoană le-ar putea suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Mijoux a oricăreia dintre obligațiile care îi revin prin plasarea Comenzii de către Client și nici pentru daune care ar putea rezulta din utilizarea produselordupă livrare și cu atât mai puțin pentru pierderea acestora.

(4) Mijoux nu poate fi ținută responsabilă pentru daune aduse dispozitivului Vizitatorului/Utilizatorului sau viruși care ar putea să infecteze dispozitivul de accesare al Site-ului (calculator, telefon mobil etc.) ca urmare a accesării, utilizării de către Client sau Utilizator sau navigării pe Site sau descărcarea de către Client sau Utilizator a vreunui conținut, informație, materiale, date, text, imagini, video sau audio de pe Site.

 

15. FORTA MAJORA

(1) Clientul și Mijoux nu răspund de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător – total sau parțial – a oricărei obligații care îi revine în baza acestor Termeni și Condiții , dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligației respective a fost cauzată de forța majoră, așa cum este definită de lege, din motive independente de voința părților.

(2) Partea care invocă forța majoră este obligată să notifice celeilalte părți, în termen de 5 (cinci) zile, producerea evenimentului și să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecințelor lui.

 

16. LEGEA APLICABILA

(1) Prezentele Termeni și Condiții sunt guvernate și interpretate în conformitate cu legea română. Orice neînțelegere intervenită între Mijoux și Client în legătură cu raporturile decurgând din acestea urmează să fie rezolvate pe cale amiabilă, iar în caz de eșec, să fie supuse instanțelor competente din Municipiul București.

 

17. PROCEDURA DE REZOLVARE A RECLAMATIILOR

(1) Orice nemulțumire legată de accesarea, utilizarea, înregistrarea pe Site, efectuarea unei Comenzi, aspecte legate de Comanda efectuată și alte asemenea, va fi comunicată direct, fie telefonic, la numărul de telefon 0722533259, în intervalul orar luni-vineri 9 – 18,  fie prin e-mail la adresa   contact@mijoux.ro

 

18. DISPOZITII FINALE

(1) Mijoux oferă dreptul de a accesa și utiliza Site-ul sub rezerva acceptării de către Vizitatori și Utilizatori a acestor Termeni și Condiții.

(2) Mijoux are dreptul de a modifica Termenii și Condițiile oricând, fără o notificare prealabilă, publicând varianta actualizată pe site, iar Clientul are obligația de a citi Termenii și Condițiile ori de câte ori accesează site-ul. Vizitatorul/Clientul/Utilizatorul are obligația de a respecta întocmai Termenii și Condițiile de pe site și nu poate pretinde și nu se poate apăra, invocând necunoașterea Termenilor și Condițiilor de pe site, valabili la data accesării, utilizării și/sau plasării unei comenzi pe site.

(3) Recenziile sunt gazduite in regim gratuit de catre Mijoux in Site. Drept urmare, Mijoux nu poate fi responsabila pentru continutul recenzilor din Site ale Clientilor, Utilizatorilor sau Vizitatorilor. Desi in procesul de moderare Mijoux depune toate diligentele pentru identificarea si stergerea continutului care ar putea sa incalce dreptul de proprietate intelectuala sau alte drepturi ale unor terti, exista posibilitatea ca un anumit continut publicat de Clienti, Utilizatori sau Vizitatori sa incalce drepturile acestora. (4) Mijoux își rezervă dreptul de a șterge recenziile, aprexierile sau orice alte comentarii lăsate de utilizatori și care conțin un limbaj vulgar, ofensator la adresa unui alt Vizitator/Client/Utilizator sau acele informații care instigă la violență pe baza rasei sau originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a vârstei, a orientării sexuale sau a opțiunii politice a unui Vizitator/Client/Utilizator.

(5) Mijoux încurajează Clienții să scrie pe adresa de e-mail contact@mijoux.ro și să ne ofere feedback despre cum s-a desfășurat livrarea și despre experiența pe care o au cu produsele comandate.